Čokokado tortica


Avokado potice iz Srednje i Juzne Amerike, ovo egzoticno voce sadrzi puno vitamina C, E, B1, B2 B6. Sadrzi vise kalijuma od banane, ali ima i gvozdja, cinka, bakra. Pored toga sadrzi nezasicene masne kiseline koje smanjuju nivo holesterolanu krvi.  Zreli plodovi imaju tamniju koru i "teski" su za svoj izgled. Meni je avokado fantastican za pripremu kremova i kolaca daje im bogat ukus i ne bi poverovali da nema pavlake i cokolade u ovom kolacu! Inace sirovi kolaci su za mene otkrice nema nereda i pecenja, samo vam treba blender, a da ne pricam o ocuvanju nutritivnih vrednosti. 

Čokokado tortica

2 banane
1 avokado
kakao
8,9 urmi(ali sveze)
saka badema (moze lesnici, orasi...sta imate)


Najpre u bleder ubaciti sveze urme (ocistiti koske ako ih ima), bademe, i 1 kasiku kakaa. Izblendajte da se lepo sve poveze, i dobicete gustu masu koju rasporedite kao koru. Super ako imate kalup jos ce biti lepsi ja sam ovo rucno oblikovala. Zatim se vracamo na blener ubacite banane avokado i 2 kasike kakaa. Meni je ovo dovoljno slatko kome nije moze dodati med. Kad se lepo usitini dobije se gust krem koji se nanese preko kore i na kraju pospem kakaom. Onda lepo treba da se ohladi najbolje preko noci ili bar 4, 5 sati da se stegne. Prijatno! 

Коментари

Популарни постови