Kiseli kupus iz rerne


Ima li šta lepse, nego kad te za ručak sačeka topli kiseli kupus po hladnoj zimi? Nekako budi taj osecaj detinjstva, gde su bake u šporetu na drva, onako tradicionalno, krckale ovo satima dok se ne prožmnu svi najlepši ukusi! Ja nemam šporet na drva, pa sam napravila jednu varijantu iz rerne, sa kojom se sporije malo sve to krčkalo....😁 

Kiseli kupus iz rerne

1 glavica kiselog kupusa
300 g svinjskog buta
100g dimljene slanine
2-3 čena belog luka
tucana paprika
2-3 kašike masti

Iseckala sam kupus i beli luk na krupnije komade, meso i slaninu na kockice. Ređala sam red kupusa, pa onda malo slanine i mesa, luk, paprika, pa ponovo i tako dok se ne istrose sastojci. Nista se ne soli, jer su slanina i kupus dovoljno slani. Dolila sam vode do pola šerpe poklopila i stavila u rernu na 200 stepeni. Tako se peklo jedno 45 min, pa  sam otklopila serpu, smanjila na 100 i odozgo stavila dve tri kašike masti da se onako lepo zapeče. Tako na niskoj tempereaturi ga krckajte dokle god imate strpljenja, kod mene je bilo jedno 3-4 h. Ovo se naravno pravi kad je lose vreme i kada bi inače sedeli kući. Prvo što zagreje kucu, oplemeni je mirisom, a da kazem, ručak se sam kuva. Inače je zgodno za sutradan da se kuva, jer je kupus uvek lepši naredni dan...ne znam zašto, al je tako....uzivajte! 😄

Коментари

Популарни постови