Neki novi počeci...

     Dobro došli u moju kuhinju! Drago mi je da ste tu, moje ime je Milica Vujović. Ovaj blog je nastao iz ljubavi i želje da vam približim moj pogled na kuvanje i fotografiju. Nisam kuvar, samo amater koji u tome beskrajno uživa. Internet nam danas omogućava da delimo zajedničke interese, hobije i da se lakše pronadjemo i ako se verovatno nikada nećemo sresti i baš je lepo biti deo toga.        

Supruga sam jednom divnom muzu, i majka jednom prelepom dećaku. Živim u Nišu. Po struci sam lekar. Verujem u dobre ljude, iskrenost i poštenje. Smatram da se želje mogu ostvariti ako dovoljno jako verujemo u njih i ako se istinski oko toga potrudimo.

Kuvam iz zadovoljstva i ljubavi prema hrani. Ne kuvam za blog, nego za svoju porodicu, a sve to samo delim ovde, i ako se to nekome dopadne ili ga inspirise, moje zadovoljstvo bice jos veće!            

Fotografijom sam počela da se bavim nedavno, i ima tu još mnogo mesta za učenje, poboljšanje i usavršavanje, a pre svega se nadam da če me ovaj blog podstaći u tome.

Kuvanje me pre svega opušta i uvek oraspoloži. Usrećuje me da delim hranu sa dragim ljudima oko sebe, da im ulepsam obrok, pruzim toplinu i spokoj. Osim kuvanja i fotografije, volim cveće, biljke, prirodu i putovanja,  pa će se ovde provući po nešto i o tome....    

             Nadam se da čemo zajedno uživati kroz ovo moje putovanje u svetu kulinarstva i fotografije i da če zadovoljstvo biti obostrano. Uzivajte!

Коментари

Популарни постови