Potaž od kelja


Danas konačno stiže proleće! Ne znam za vas, ali ja sam ga jedva čekala...😁... Kako stoje stvari pravo je vreme za detoksikaciju i buđenje organizma. U tome nam i te kako mogu pomoći kupusnjače, na primer kelj! 😉 Ovaj recept @nutricionistazlj je više nego fantastičan! Ona uvek ima odlične savete, ali pre svega ukusne recepte! Ovaj potaz me je oborio sa nogu...😄
.
Potaž od kelja
.
1 glavica kelja
1 veći paškanat( ja sam dodala samo njega, jer sam to trenutno imala, može i nešto drugo, po vašoj želji : luk, celer, batat...)
prstohvat soli i bibera
2 kašike maslinovog ulja
Sok od pola limuna
seme bundeve za posipanje
.
Iseći kelj i paškanat, skuvati, i nakon toga procediti vodu i sačuvati istu. Blenderom usitniti i vodom od kuvanja podesiti željenu gustinu. Dodati maslinovo ulja, limunov sok, soli i bibera. Pri serviranju posuti semekama budeve ili izlomiti rice cake. Za sve ovo vam treba 15-ak minuta, a za sebe ste učinili puno! Isto tako i deci možete na ovaj nacin obezbediti finu porciju kupusnjača, ako ovako ne vole da jedu. Uzivajte! 😁

Коментари

Популарни постови