Američke palačinke






Danas se slavi svetski dan palačinki. Anglosaksonci ga zovu "shrove tuesday"-pokladni utorak, ili kod njih poznatiji kao "pancake day", a to je poslednji dan kada mogu da se jedu jaja, mleko i druge masnoće pred uskršnji post. Pada se 47 dana pred uskrs, pa mu tako varira datum zavisno od uskrsa. U francuskoj je poznat kao masni utorak, a u rusiji se zove maslenica. I mi imamo poklade pred uskrs, i pred božic, i to jeste dan kad se uziva u masnijoj hrani pred uskršnji post! Ja pozdravljam ovaj njihov lep običaj. Što se mi ne bi zasladili danas?! 😁 Za sve koje će da poste ili one koji neće:
 

Američke palačinke

2 jaja
6 kašika brašna(koje koristite)
1 kašika šećera(ja sam kokosov)
prstohvat soli
1 kašičica praška za pecivo
3 kašike ulja, i jos malo za podmazivanje tiganja ili
može otopljeni puter
Oko 200ml kisele vode
-
Umutiti jaja, pa dodati postepeno brašno, šećer, so, p.p., ulje i podesiti vodom gustinu. Ja sam sve to pripremila sinoc i stavila i teglu, pa u frizider. Ako bi da ih pravite odmah pustite dvadesetak minuta da odstoji. Onda zagrejte tiganj, i ja sam bukvalno ubrusom koji je natopljen uljem, samo premazala dno tiganja pre svake, i pekla. Baš brzo budu gotove! Uživajte, lep dan vam želim! 😁😁😁



Коментари

Популарни постови