Bezgrešne krofnice

Da li verujete da su ove krofne zdrave? Nisu se pržile u dubokom ulju...ne... Skoro sam pravila predivno jastuk pecivo, recept i postupak imate kod kototamo i zapitala se šta ako ga napravim u obliku krofnica u prelijem crnom čokoladom? I mnogo sam zadovoljna kako je ispalo, i na oko, i na ukus! 😁
Bezgrešne krofnice

250g speltinog(može integralno pšenicno ili bilo koje glutensko)
1 kašičica suvog kvasca
Oko 100ml vode
2 kašike meda(kokos šecera, stevia....čime inače zasladite)
2 kašike ulja od košpica groždja
50g crne čokolade, 1kašičica kokosovog ulja
Lesnik, perlice za posipanje

Umesila sam testo, pa je odstajalo jedno 30 min. Nakon toga razvukla i malom šoljom vadila kružiće, a onda u njima pravila čokanjčicem ove rupice. I tako sam seckala i razvlacila dok nisam potrošila svo testo. Od ove kolicine ipalo je 14 krofnica. Onda zagrejala tiganj na srednju jačinu, i u dve ture, na po jednoj kašici ulja ih ispekla, na svakoj strani po par minuta. One tako lepo narastu u tiganju, nisam mogla da verujem. 😁 Kada su se malo prohladile, istopila čokoladu, kokos ulje i malo vode, pa sam ih umakala u to i posula lešnicima i perlicama. :) malo su odstajale u frizideru da se stegne čokolada i posle su bile pravo uzivanje!


 
 






Коментари

Популарни постови