Latke




Latke ili pljeskavice od krompira poreklom su iz istočne evrope. Jedno fino narodno jelo, koje je simbol jeftinog i brzog ručka, spremano u mnogim domaćinstvima duz Litvanije, Belorusije, Ukrajne....ali i Nemačke. Ja sam iskreno na njega naisla jos kao mala, secam se da sam imala jednu knjigu 'Sa decom oko sveta' izdanje Kreativnog Centra. Pa je, kao svaka zemlja, imala svoje jelo i tako je Litvanija imala latke. I tako moj brat i ja, rešismo da ih spremimo, i behu nam uspele! 😂 Sad mi nesto padose na pamet, pa evo recepta:

Latke

3 veća krompira
2 glavice crnog luka
2 jaja
so, biber
iseckani sveži peršun
malo maslinog ulja za premazivanje tiganja

Oljuštiti krompir, zatim ga izrendati i staviti na krpu da upije višak tečnosti. Iseckati luk i peršun. Zatim umutiti jaja dodati prethodne sastojke, začiniti, dodati peršun, a i ne mora, može i šta god želite. Premazati malo ulja i rukom oblikovati pljeske i peći lepo sa obe strane da porumene. Ako vam je masa previse vlažna ili se raspadaju samo dodjte kašiku brašna i rešeno. 😁 Eto, pored toga neka sveža salata i neka čorba i super ručak! Prijatno!

Коментари

Популарни постови