Pasulj



Dobri stari pasulj! Bar jednom nedeljno na meniju, nikada ne dosadi... Ne znam, ja nisam srela nekoga ko, ne voli pasulj, ta divna mahunarka! Sa mesom ili bez, tamni ili svetli, uvek je dobar, leti zimi, ili možda čorbast ili na tavče, daje mnogo kombinacija i mogućnosti da od neke namirnice, svaki put, ručak drugačije izgleda. Rekoh sebi, zaslužio je počasno mesto na blogu! Ovim receptom, želim da privučem sve mlade domaćice i mame, a i domaćine (što da ne!), da vide koliko je jednostavno da spreme jedan tradicionalni ručak, za koji je potrebno minimalno truda i uživaju! Ako je uspeo da dodje do vas javite mi kako vam se svideo...a iskusne domačice neće nesto posebo da pročitaju imaju one "svoje" načine, ali neka uživaju u fotografijama, i neka skuvaju pasulj!

Za one kojima smeta, neka dodaju kesicu čaja od nane dok se pasulj kuva, ( rešava digestivne smetnje) izvadite pred kraj i verujte da se uopste ne oseti ukus nane, a ne "čuju" mnogi, koliko je bio dobar! :)

Pasulj




6 šake pasulja
(prilagodite količinu prema potrebama, jedna šaka je dovoljna za jednu osobu, za jedan obrok...)
glavica crnog luka
2 čena belog luka
voda. soli, bibera, 
2 kašike baršna
1 kašika crvene paprike
3 kašike ulja koje koristite

Prethodne večeri potopiti pasulj. Ujutru procediti i isprati. Naliti novom vodom i dodati seckani crni i beli luk, dodati soli i bibera, i dodati po želji neko meso, ja sam pravila bez. Ja kuvam ovo u ekspres loncu, jer je brže, i za to je potrebno pola sata, a ko nema može i fino na ringli samo malo duže zavisi od pasulja (kad je mlad ide brže), 

Kada je kuvan pojačati vatru da dodje do ključanja. Za to vreme, na tiganju zagrejati ulje i propržiti papriku, pa dodati brasno. Kratko neka procvrči i ona se ovo izlije u ključali pasulj i pustiti da vri par minuta, ugasiti i ostaviti na ringli jos malo. Onda povući sa strane i neka se još malo prohladi da se pomešaju ukusi.



Ja bih vam preporučila da skuvate za dva dana, jer je pasulj uvek još ukusniji sutradan, kao i sva tradicionalna jela, ja evo ne znam sarma svaki put sve ukusnija, tako mi i pasulj. Ako je anas bio super, sutra će biti još bolje!
                                                                                             Uživajte, Vaša Milica!


Коментари

Популарни постови