Brauniz


Ja sam Vam čokoladni čovek, uvek i svuda, bela ili crna....meni ona uvek prija. Naravno trudim se da je jedem ređe nego što bih želela, ali kad taj trenutak dodje, ovaj brauniz je takkooo čokoladan i ostavlja jak ukus kakaa u ustima. Dakle čokolada, kakao, puer, med, orasi... Ako ste ljubitelj, oprobajte ih po ovom kišnom danu, da se malo ugrejete...

Brauniz


70g brašna
65g kakaa
2 jajeta
110g otopljenog putera 
50g crne čokolade
prstohvat soli
30g seckanih oraha
50ml vode
60g meda 
(* ja sam sklona tome da pravim kolače koji nisu slatki, ako volite slatko najmanje 100g šećera ili više ako ste baš slatki 😁)

Pomešati sve suve i sve vlazne sastojke pa ih sjedniniti, dodati seckanu crnu čokoladu, i onda odozgo krupno seckane orahe. Peći u rerni zagrejanoj na 170 stepeni, oko 10 min, trebalo bi da ubodete čačkalicu u sredinu i da izađe čista bez zalepljenog testa. Pazite, jer se vrlo lako prepeče, i budu posle suvi, a fora je da ostanu vlažni u sredini. Prijatno vam bilo!

                  Vaša Milica



             

Коментари

Популарни постови