Kad smo već kod Grčke...


Kad smo več kod Grčke, da vam ispričam nešto o Toroniju. Predivno malo mesto, na jugu Sitonije. Plaža za decu je san snova, krupan pesak, voda cista i kristalno bistra, mirna. Do plaze komotno može da se ide sa bebom u rukama, jer skoro sve smestaje od iste deli samo jedna ulica. Okolo je Borova šuma, i vazduh je osvežavajuć, čak se noću mora ogrnuti nešto jer je sveže, a zalasci sunca, oko 9 su čarobni. Ovo je jedno od onih mesta da se stvarno opustite, uživate u dodiru sa prirodom, i da deca i bebci mogu komotno i radožnalo upoznaju čari plaže i mora, a da se ni sa kim ne gurate i budete opušteni. 

Ono šsto je meni bilo OGROMNO oduševljenje je to, što je u mestu Porto Kufo na nepun kilometar od nas bila ribarnica sa svim svežim i mirišljavim lepotama mora. Vraćali smo se sto puta, ja nisam znala sta pre da spremim. Toliko volim morske plodove i ribu i ovi sveži kod nas nemaju ni približan ukus. Tako da ko misli da ne voli, reporucujem da proba u ovakvom ribarskom mesto gde je voda duboka, a hrana sveža. Pa  neka mi javi kako se proveo...

Prvo sam spremala oktopusa, koga obožavam, a narano retko jedem, kada se nedjem kraj mora..

Grilovani oktopus



Ovo realno nije neki recept, kupite svezeg okta, ociste vam ga u ribarnici, ako to ne u rade trebalo bi da procitate, jednom sam ga u Neos Marmarasu cistila, nista posebno ostaju pipci i manji deo glave, ostalo se baca. Ako mogu oni jos bolje!
Lepo sam ga oprala, usolila prelila sa dosta maslinovog ulja  i pekla u rerni, jedno 20 min. Ako bi imali rostilj kupite ćumur jer, je to jos pet nijansi bolje! 


Kada je crven i pecen, prelijte ga sa limunovim sokom i jos maslinovog ulja, 


Коментари

Популарни постови