Zalogajčići piletine sa susamom


Nedelja, dan za opuštanje, uživanje, za porodicu i prijatelje. Meni je oduvek, bila omiljen dan. Uvek se najlepša osećanja u meni pobude, baš u nedelju! 

I eto ako vam danas baš neko dolazi, a vi ne ne bi puno vremena proveli u kuhinji, možete aranžirati jednu ovakvu dasku sa ovom jednostavnom i zdravom piletinom i susamom. Ako dolaze deca može i još jedna daska sa više povrća i na primer domaćeg humusa

Zalogajčići piletine sa susamom



500g piletine (kosristila sam grudi)
100g susama
So i biber

Isecite pileće grudi na sitnije komade, taman da budu kao zalogaji. U činiju sipajte susam i ubacite po dva tri komada i rukom tresite činiju. Nemojte da ih pipate rukama otpašce susam, jer nema ni jaja ni bilo čega, ali se super lepi za vlažno meso.


Onda ga viljuškom direktno izručite na pleh obložen pek papirom. I tako dok ne istrosite sve. Onda posoliti i pobiberiti i ide u zagrejanu rernu da se ispeče i porumeni. Ja sam pekla oko 20 minta, pazite meso brzo bude gotovo, a nikako nije lepo da bude suvo i zilavo, treba da ostane meko i sočno. 

Onda možete aranžirati po svojoj volji uz šta god da imate u kuci i možete dodati ovaj dip sos:

2 kašike kiselog mleka
1 kašika majoneza
Vlašac i biber

E onda ostaje samo da uživate! Vaša Milica


Коментари

Популарни постови